Gourmetrummet®

Logga in

Glömt ditt lösenord?

Är du ny kund?

delikatesser på nätet

Frågor och svar

Här hittar ni våra vanligaste frågor och svar. Hittar ni inte svaret på era frågor här är ni varmt välkomna att kontakta oss!
Hur sker leveransen?
Hur sker leveransen?
Paketet levereras med PostNord eller DHL Servicepoint.

Vid alternativ Postnord: Vi använder oss av ”PostNord Mypack Home”. Om ingen är hemma, ställs paketet utanför dörren, då ingen kvittens behövs. Obs! Gourmetrummet ansvarar då inte för paketet.
Obs! Om det krävs portkod eller liknande för att beställningen ska kunna levereras, är det viktigt att skriva koden i beställningen så att paketet kan levereras säkert. Vid retur medges ingen ersättning.
Vid alternativ DHL Servicepoint: Vi skickar dina varor med tjänsten DHL Service Point, vilket innebär att varorna skickas till ditt lokala paketombud där du hämtar ut paketet. Du blir aviserad via sms när ditt paket finns redo för avhämtning.

Paketet ligger på DHLs utlämningsställe i 14 dagar från det att du har fått din sms-avisering. Efter det går paketet i retur till gourmetrummet.se. Försändelser som inte hämtas ut av mottagaren ersätts ej. Om ett paket går i retur pga att det inte har hämtats ut i tid får kunden själv stå för kostnaden om paketet ska skickas ut på nytt.  Varor som ej längre kan användas kasseras och ersätts inte.

Vi gör vårt bästa för att du ska få dina varor så snabbt som möjligt. Om det trots allt skulle uppstå leveransförseningar informeras du naturligtvis omedelbart om detta.

Om du har frågor kring våra leveranser ber vi dig kontakta vår Kundtjänst på 021-440 35 20 eller via mail på info@gourmetrummet.se


Bästa hälsningar
Team Gourmetrummet

Kontakta oss

info@gourmetrummet.se
021-440 35 20
Mån - Fre: 08.00 - 16.00 lunch mellan 12.00-13.00

Skriv gärna ett meddelande till oss!

Förnamn*
Förnamn måste fyllas i
Efternamn*
Förnamn måste fyllas i
Telefonnummer*
Förnamn måste fyllas i
Mailadress*
Förnamn måste fyllas i
Meddelande*
Förnamn måste fyllas i

Här finns vi